[ISOC-wg Transp.] bijeenkomst isoc raad van advies, slides aub checken

Cees de Laat delaat op uva.nl
Di Okt 30 22:12:23 CET 2012

Dat van het charter is prima gegaan. ik heb essentiele delen van de text voorgelezen en gewezen op de woorden (highlighted) die moeten blijven hangen. is perfect gelukt.

Ik heb in het verleden op dezelfde manier charters van CineGrid en GLIF uitgelegd aan grote zalen.

Ik heb in de RVA benadrukt dat ISOC er is om de transparantie en openheid van het Internet te bewaken en dat deze WG daar feitelijk de techniek voor levert.

Inderdaad had/heb ik een aantal dingen in het engels staan omdat dat in de haast efficiënter ging maar heb ik nu eea online in het nederlands gezet (behalve de titel, maar ik zie dat wij daar ook engelse term op isoc.nl gebruiken). http://delaat.net/talks/

p.s. ik ben vanavond benoemd tot lid van de RVA.

Met vriendelijke groet,
Cees.