[ISOC-wg Transp.] LOCATIE: Bijeenkomst werkgroep internettransparantie

Cees de Laat delaat op uva.nl
Ma Sep 24 10:14:12 CEST 2012

De locatie van de workshop is zaal C3.163 in het FNWI gebouw Science Park 904, Amsterdam.

De zaal is op de derde verdieping achter de lift naast het robot lab.
Dit is in het "beveiligde" deel van het gebouw, dus vragen om toegangspas bij portier.

Tot morgen!
groet,
Cees