[ISOC-wg Transp.] LOCATIE: Bijeenkomst werkgroep internettransparantie

Cees de Laat delaat op uva.nl
Ma Sep 24 10:44:42 CEST 2012

Typically they do not ask but they could. You should say you are coming for me (Cees de Laat/ISOC WG) and they will phone me to fetch you.

Funny you ask:
http://www.nu.nl/binnenland/2916703/id-bewijzen-slecht-gecontroleerd.html

Best regards,
Cees.